Formannskapet og kommunestyret i opptak

Nå kan du se opptakene fra møtene som var i formannskapet og kommunestyret torsdag 10. februar.

Formannskapets møte denne torsdagen var et ekstramøte, og det forelå kun to saker til behandling. Det var salg av kommunale legehjemler og godkjenning av leieavtaler inngått av Lyngdal Recycling AS.

Deretter var det møte i Lyngdal kommunestyre. Det første i 2022. Innledningsvis til dette møtet, som ble holdt i Lyngdal kulturhus, var det tre orienteringssaker. Informasjon fra Husbanken, presentasjon av status for Anne-Cath. Vestly-museet og informasjon om Fairplay Agder.

Blant de politiske sakene som ble behandlet var tilstandsrapport for grunnskolen og kommuneplanens samfunnsdel.

Opptakene fra møtene finner du via knappelenkene under.

Lenke: Formannskapet 10.02.22

Lenke: Kommunestyret 10.02.22

I Kommune-TV kan du også laste ned møteinnkalling og saklister.

Skjermdump kommunestyret 10. februar.png
Skjermdump fra kommunestyre-sendingen på Kommune-TV.

Sist endret: 14.03.2024