Første offentlige budsjett-gjennomgang

Her kan du se opptaket fra budsjett-orienteringen torsdag 5. november.

På anmodning fra formannskapet hadde kommunedirektør Kjell Olav Hæåk og økonomisjef Elin Rugland Falkum torsdag 5. november en gjennomgang av 2021-budsjettet for de politiske gruppelederne. Dette for å gi dem en foreløpig orientering om det pågående budsjettarbeidet. Det var ingen offentliggjøring av budsjett-detaljer, men en overordnet orientering om de tiltakene administrasjonen arbeider med, og med muligheter for politikerne til å stille spørsmål og gi sine tilbakemeldinger i etterkant av presentasjonen.

Det endelige budsjettforslaget blir presentert på budsjettkonferansen i Lyngdal kulturhus torsdag 12. november. Også budsjettkonferansen overføres direkte på Kommune-TV.

Lenke: Se presentasjonen her

Elin Rugland Falkum presenterer budsjett.png
Økonomisjef Elin Rugland Falkum orienterer om budsjett og økonomiplan. Skjermdump fra Kommune-TV