Opptak fra Lyngdal kommunestyre torsdag 14. oktober

Møtet som var i Lyngdal kommunestyre torsdag 14. oktober kan du nå se i opptak.

Møtet ble i kommunestyresalen i Lyngdal rådhus, og var åpent for både publikum og media. I tillegg ble møtet sendt direkte på Kommune-TV.

Blant sakene som ble behandlet var skoleutredningen. Denne saken alene tok så lang tid å sluttbehandle at både tertialrapport, foreslåtte endringer i reglementet for de folkevalgte, blant annet knyttet til taletid, og en interpellasjon fra Senterpartiet måtte utgå.

Dette var også første kommunestyremøtet som ble avholdt i kommunestyresalen i Lyngdal rådhus etter pandemien, og det var fullt på tilhørerbenken. I tillegg hadde direktesendingen hele 1045 følgere.

Det redigerte opptaket fra møtet finner du via knappelenken under. At opptaket er redigert betyr at pauser og annen dødtid er klippet bort. Utover det er opptaket identisk med direktesendingen.

Lenke: Opptak kommunestyret 141021

Skjermdump kommunestyret 141021.png
Skjermdump fra Kommune-TV. På talerstolen ses Karsten Fidjeland (Sp), videre mot høyre sitter kommunedirektør Kjell Olav Hæåk, ordfører Jan Kristensen (H) og møtesekretær Berit Kolsrud Bogaard.

For best mulig lyd under avspillingen anbefales å benytte øreplugger eller hodetelefoner.

Under kan du laste ned møteinnkalling og sakliste. Denne ligger også tilgjengelig i Kommune-TV.

Møteinnkalling KS 141021