Festkveld for jubilanter og pensjonister

Torsdag 16. mars var det rigget til festkveld i Lyngdal kulturhus, for å gjøre stas på 25-års jubilanter og pensjonister.

I alt femten dyktige medarbeidere, med til sammen flere hundre års fartstid i Lyngdal kommune, ble denne torsdagskvelden gjort velfortjent stas på. Seks av de femten fikk påskjønnelse for 25 års tjenestetid i Lyngdal kommune, mens de resterende ni ble takket av for aldersgrensen. En av disse, Arna Sandal, kan se tilbake på hele 40 års fartstid i kommunen.

Dette var 25-års jubilantene:

• Mailin Igland
  • Sylvia Theisen
  • Janne Sire
  • Beate Litland
  • Heidi Tove Hansen
  • Monica Ballestad Drageland
Jubilanter Lyngdal kommune
25-års jubilantene sammen med ordfører Jan Kristensen. Foto: Ronny Bjørnevåg, Lyngdal kommune

Pensjonistene (ansettelsesåret i parentes):

• Ann Wenche Larsen, Forebygging og livsmestring (1986)
  • Arna Sandal, Institusjon (1983)
  • Jorun Taksdal Andersen, Berge barneskole (1987)
  • Anne Gry Dæhli, Institusjon (1987)
  • Anne Britt Stokkeland, Institusjon (1987)
  • Eli Espeland, Institusjon (2009)
  • Bjørg Vetås, Institusjon (1988)
  • Øyvind Aas, Å barneskole (2012)
  • Otlaug Skribeland, Tekniske tjenester (1991)

Pensjonister Lyngdal kommune
Gjengen som nå skal entre pensjonistenes rekker. Foto: Ronny Bjørnevåg, Lyngdal kommune

I tillegg til godt traktement, taler og gavekort fikk hedersgjestene også et muntert besøk av Dagny fra Lund mopedklubb. Hun sørget for at lattermusklene fikk kjørt seg litt innimellom koldtbord og karamellpudding.

Sist endret: 14.03.2024