Se dine fakturaer på Min side!

Min side gir deg nå også tilgang til å se alle dine fakturaer fra Lyngdal kommune fra 2020 og fremover.

Du logger deg inn på Min side med bank-id/min ID e.l. Dette gjelder derfor kun for våre kunder som er registrert med personnummer, ikke bedrifter/lag/foreninger som er registrert med organisasjonsnummer.

Fakturaene kan også kun finnes av fakturamottaker. Altså dersom fakturaen er registrert på kona/mannen/andre vil man ikke få disse opp. Også selv om man er medeier i en eiendom.

Lenke til innlogging MIN SIDE

Opplæringsvideo og tekst

framsidaLK-mars2022.jpg

MINSIDE.jpg

Klikk deg inn på mine fakturaer.

Her kan du se alle dine fakturaer som kommunen har sendt deg fra 2020 og fremover. Du kan se om fakturaen er betalt og du kan se/laste ned fakturaen.

Søk om betalingsutsettelse

I tillegg vil det etter visse krav kunne bes om betalingsutsettelse på 30 dager.

Krav:

• Fakturaen må ikke være forfalt på det tidspunktet du ber om utsettelse
  • Man kan søke om 3 utsettelser i året (max 1 gang pr faktura)
  • Max sum på faktura 15 000 kr
  • Max antall ubetalte faktura på søknadstidspunktet – 2 stk

Oppfyller fakturaen disse kravene vil det være en link under fakturainformasjon som heter
Søk om betalingsutsettelse. Se video eller sjekk ut bildene for å se hvordan.

betalingsutsettelse.png

betalingsutsettelse faktura.png

Fakturaen i sin helhet kan du se ved å trykke på PDF ikonet i høyre hjørne. Er det vedlegg til fakturaen vil det være en binders i tillegg her.

Lenke: LAST NED OPPSKRIFTEN HER