Ungdomsrådets midler fordelt til Rockekjelleren og Grindheim ungdomshus

I ungdomsrådets møte 13. mai ble det vedtatt å fordele ungdomsrådets midler på 50 000 mellom Rockekjelleren i Lyngdal og Grindheim ungdomshus.

13. mai i år ble årets siste Ungdomsråd gjennomført i Lyngdal kulturhus. En av sakene på sakslisten var fordeling av ungdomsrådets midler på totalt 50 000. Etter avstemming ble det vedtatt å dele midlene i to og gi 25 000 til Rockekjelleren og 25 000 til Grindheim ungdomshus.

- Som ungdomsrådsleder i Lyngdal kommune syntes jeg at det er helt supert at de pengene som vi har fått av kommunen kan brukes til noe som er til barn og unge sånn som de er tenkt til, sier leder for ungdomsrådet Mathias Birkeli Larsen.

Mathias Birkelid Larsen IMG_0044 korr.jpeg
Ungdomsrådets leder Mathias Birkeli Larsen. Foto: Ronny Bjørnevåg, Lyngdal kommune.

Lenke til møtet på hjemmesiden

For utfyllende informasjon om ungdomsrådet følge lenken under.

Lenke: Ungdomsrådets side

Sist endret: 18.06.2024