Følg budsjettkonferansen på Kommune-TV

Torsdag 31. oktober presenteres kommunedirektørens forslag til økonomiplan og budsjett. Budsjettkonferansen holdes på Lyngdal Kirkesenter. Du kan følge den via Kommune-TV.

Fra kl. 10 torsdag 31. oktober kan du følge budsjettkonferansen direkte på Kommune-TV. Da presenteres kommunedirektørens forslag til økonomi- og handlingsplan 2025-2028, med budsjett for 2025. Deltagerne på konferansen er folkevalgte, administrasjon og tillitsvalgte.

Lenke til sendingen på Kommune-TV publiseres her på hjemmesiden samme dag som konferansen, sammen med en egen aktueltsak om budsjettet.

Sist endret: 25.10.2024