Kommune-ambassadører på utdanningsmesse

Lyngdal kommune var blant de mange aktørene som profilerte seg under utdanningsmessen i Farsund.

Nina Renathe Litland, faglig leder i barne- og ungdomsarbeider-faget, og Elisabeth Orthe Karlsen, faglig leder i helsefag, var to flotte ambassadører for Lyngdal kommune under utdanningsmessen som tirsdag 7. desember ble arrangert på Eilert Sundt videregående skole i Farsund.

Kommunen var her representert sammen med et bredt spekter av andre bedrifter, offentlige aktører og opplæringskontor, omlag 40 totalt, hvor målet var å belyse de mange mulighetene som finnes for ungdommer fra Lyngdal og Farsund som våren 2022 skal ta sine viktige valg om videregående utdanning.

Utdanningsmesse1 rettvendt.jpg
Nina Renathe Litland (t.v.) og Elisabeth Orthe Karlsen var hjertelig til stede på utdanningsmessen i Farsund. Foto: Ida Marie Meland Eikebrok, Lyngdal kommune