Lyngdal formannskap i opptak

Gikk du glipp av direktesendingen fra Lyngdal formannskap torsdag 4. mai, kan du nå se møtet i opptak på Kommune-TV.

Blant sakene som ble behandlet i dette møtet var videreføring av samarbeidsavtale med Lister Nyskaping og søknad om avdragsutsettelse for rentefritt lån til Sørlandsbadet AS for 2023 og 2024. Innledningsvis ble det holdt en lengre orientering fra Hausvik Energy Yard AS (HEYAS) om deres visjoner for å etablere havvind-relatert virksomhet på Hausvik industriområde. Det ble besluttet å lukke møtet under denne orienteringen, grunnet konkurransemessige forhold.

Via knappelenken under finner du det redigerte opptaket fra formannskapsmøtet. At opptaket er redigert betyr at pauser og annen dødtid er klippet bort, samt at starttidspunktene for hver enkelt sak er korrekt satt, slik at du som seer enkelt kan navigere til den eller de sakene du er interessert i. Utover det er opptaket identisk med direktesendingen.

Lenke: Lyngdal formannskap 04.05.23

I Kommune-TV kan du også laste ned møteinnkalling med sakliste. Når møteprotokollen er klar, publiseres også den der.

Du kan endre kameravinkel:

I menylinjen under TV-bildet kan du velge mellom tre kameravinkler. Det er podiet, som filmer talerstolen og møteleder, mens kameravinkelen salen viser hele møterommet. Dersom det underveis i møtet vises ting på lerret, og du ønsker å få dette opp på din egen skjerm, velger du kameraet som heter projektor.

Dronefoto fra Hausvik industriområde
Hausvik Energy Yard AS (HEYAS) mener det er store muligheter for å kunne etablere havvind-relatert virksomhet på Hausvik industriområde. Til høyre i bildet ses Håvåsen. Foto: Ole Åsmund Brattfjord, Lyngdal kommune

Kontaktinfo for henvendelser

Postmottak og arkivtjeneste