Kan du tenke deg å være avlaster?

Lyngdal kommune søker nå etter avlaster til et barn i småskolealder som trenger et trygt og rolig hjem med en ansvarsfull og tålmodig voksenperson.

Barnet har på bakgrunn av utfordringer behov for tett oppfølging, er aktivt og har behov for stor grad av fysisk aktivitet innenfor trygge rammer. Barnet liker musikk, å høre på eventyr, å sykle/sparkesykle og å pusle eller leke butikk.

Per i dag er oppdraget på 3 timer i uken (12 timer i mnd), men det kan gjøres avtaler om hvordan dette tas ut med tanke på hyppighet og omfang per gang. Videre vil det kunne bli aktuelt å øke omfanget etter hvert.

Ved tilsetting som avlaster må man kunne fremvise gyldig politiattest. Avlønning etter gjeldene satser.

Avlastere er organisert under Tjenestekontoret som er organisert inn under helse og velferd. Nærmere opplysninger om stillingen og oppdraget fås ved henvendelse til Tjenestekontoret via kontaktinformasjon under.

Sist endret: 17.06.2024